precis som alla andra dagar

ja nu var helgen slut och det menas att det är skola imorgon. helgen var iaf mysig, även fast planerna blev ändrade några gånger.
fredagen blev en pratdag med anton, alltid trevlig att träffa han. vi käkade sallad och pratade som alltid. sen vidare hem och mös lite med min bästa, inte allt för bra dagen efter!
lördagen så blev det kräftskiva ut i ed med bra vänner plus några till, den enda som saknades var min kära vän marre. blev lite spårat, men vad händer inte när man dricker? kvällen resulterade iaf i att jag mådde som jag förtjänade idag!

och idag har jag bara tagit det lugnt, mys med familjen och sen på kvällningen så var vi bort och åt lite mat.. och nu sitter jag här och funderar på om jag ska börja se lite på wallander, kommer väl somna som alltid men men.

har även börjat lyssna på lasse igen, hans texter!

jag har en konstig känsla i magen (fjärilar), antingen så ska något hända eller så är jag bara knäpp.

puss & godnatt


Kommentarer
Postat av: mariue

ring mig jaa :D

2009-08-24 @ 17:20:57
Postat av: gesala

jävla supare ;)

2009-08-27 @ 14:58:22
Postat av: malin

du kan vara det gesala

2009-08-28 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0