söndag

blev en lyckat lördag för min del, tack tjejer!
min älskade, finaste och bästaste pappa, hämtade mig i knivsta vilket jag är otroligt glad över, hade inte orkat trängts på bussarna in till uppsala.
för övrigt så är min hals inte på topp och förkyldningen blir bara värre, helt suveränt lagom till skolan..

söndag idag och jag ska bara ta det lugnt med en kopp te, en stor fet varm filt och en bra film. åhh mys!
sen ska jag vidare till trollungen för att mysa med henne medans a-l och johan ska på bio, den ungen är fan det bästa jag vet!

Vi gav nog aldrig kärleken en chans
så fel att något fint ska bli en kort romans
Jag ville tala om för dig att saknaden är svår
och hitta ord som gör att du förstår


/ malin


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack själv malin för en bra kväll! :)

du får tacka din pappa och linda också för att dom hämtade oss, verkligen sjukt snällt! <3

2009-08-16 @ 14:11:08
URL: http://shik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0