jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu!

jag har insett att du inte är värd att kämpa för, tyvärr så har ja det bra nu!

min helg har varit kanon bra, spenderade fredagen med min älskade familj och bästisen keso. idolfinalen får pratar för sig själv, ja tycker iaf att calle är bäst! på lördagen var det julbord och mys med film. och idag söndag har ja bara tagit det lugnt med mina syskon, tyvärr så åkte bror och syster hem idag. var även ner och kollade på när min minsting var nere och lussade.



SYSKONKÄRLEK TILL JORDENS UNDERGÅNG!




nu ska jag ner och mysa med mami och papi i soffan med en storkopp varm chocklad.
jag älskar min familj dunder mega jätte mycket och mina fina vänner som alltid ställer upp!

ha en jätte mysig söndagskväll, puss på er!

för att ni finns:
marie och gesala ni är mina lyckopiller,
glöm aldrig det!





Kommentarer
Postat av: Gesala

finns alltid för dig <3

2009-12-13 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0