sommaren

nästa vecka börjar sommarlovet, skolavslutningen tillbringas med tjerjerna i OP08 hemma hos martina i öregrund, kan det bli bättre? nej tror faktiskt inte det.
sen den 16 så far jag äntligen USA, hoppas att vädret där nere är VARMT så man blir lite brun iaf, 
jag lyckades även få en klipptid på måndagen innan jag åker och det är väldigt bra! ;)

idag är det torsdag och jag är ledig, skönt skönt. egentligen så borde jag inte sitta här nu utan borde göra lite soms frågor men jag orkar inte.
linda kommer senare och då ska vi vaxa benenn, uuuuuuuuuuuuusschhh vilken smärta säger jag bara!

igår var jag duktig och tränade och tro det eller ej med jag cyklade till och från träningen med motvind, var så arg att jag nästan kunde att slängt ner cykeln i diket och gått sista biten, men vad gör man inte för att försöka få en någurlunda snygg kropp till badsäsongen, så nu är det hårdträning som gäller.

nej nu ska jag ner och hjälpa mamma lite, så skönt att du är hemma nu!
vi klarar det här tillsammans!

so long!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0