tjoho torsdag,

idag var vi lediga och jag hjälpte mamma baka smörgåstårta och jordgubbstårta, måste själv säga att jag är fan bäst på att baka, hihi!
imorgon är det äntligen dax för sommarlov och sen är det bara 4 dagar kvar tills USA, läängtar. och sen på lördag drar marre till turklandet, fan jag kommer sakna dig alldeles för mycket vännen! vi får festa riktigt mycket imorgon så det jämnar ut sig de dagarna vi missar.






nej nu måste jag ner och äta sen ska jag fixa beckas hår och sen drar jag ner till pappi och sover där, ;)

om du har lust att ringa sen marre är det bara att göra det!!

ha en bra kväll, pussss & kraaam malin


Kommentarer
Postat av: M

jäklar vad fina baksaker! :D smarriiiiigt

imorgon gäller det du & jag o klassen hur bra :D:D

2009-06-11 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0