här kommer våren, det har jag lärt mig.

marie gick precis ut genom dörren, den person kan man inte mer är älska! skulle kunna skriva en hel bok om hur bra och snäll hon är, men jag har konrtfattar mig med några få ord. MARIE ÄR VÄLDIGT FÖRBANNAT BRA!!
hon var här och fika lite, alltid mysigt med lite te och mackor.
nu har jag iaf bestämt tapeter. får väl hoppas att det blir bra det!

dagen har inte varit den bästa idag men men, inget slår datorkunskapen, snälla varför ska man ha den?? så jävla värdelös.

jag vill bara försvinna in i mina tanker en stund, bara få vara ifred för en tid och tänka..
Madonna ligger brevid i soffa, tänk att få vara en katt, de gör precis som dom vill och bara är. precis så vill jag känna.

Du är den enda
Du är den bästa
Som jag har letat
Som jag har väntat
Det är så enkelt
Nu vill jag ha dig
Vad kan jag
säga
mera?

jag vill gå hem med dig!


nej nu ska jag kila in i duschen, sen sova och läsa lite till i boken.
ha det BÄST, massa pussar och kramar från Mallan och sötDonna




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0