ta mig till dig inatt.

gårdagen var trevlig, först stan med papi och linda, det blev att kika på tapeter och nu är det äntligen bestämt vilka det blir,GREAT! sen efter det blev det lite shopping på stan och sen bio med Gesala, efter bion stack vi hem till gesala ett tag och sjöng singstar och sen hem till mig för att sova, sova och sova!

just nu sitter jag i soffan och bara slappar, är så otroligt förkyld och huvudet bara dunkar.. fy för att vara sjuk! ikväll blir det midag med papi och linda + hennes kompisar och söt daphne. annars så är det ju melodifestivlen ikväll och det blir npg lite tvtittande med Gesala + alla andra från hennes klass.
fyfan vad jag har saknat dig vännen, vi måste verkligen börja ses mer. du är och kommer alltid vara den som ligger närmast hjärtat..
annars så saknar jag Marie idag, skulle behöva en lite pratstund med dig!!

happy och jullan sitter och skriker nedanför soffan, världens drygaste katter men ack så jävla söta dom är.. jag smälter nästan. och nästa fredag kommer våra nya katter, boris-sören och jullan. fast som tur så räddade jag dom från deras fula namn, från och med fredag kommer dom heta tolouse(stavning) och

DATUMET ÄR FÖRVRIGT FEL PÅ DETTA INLÄGG. skulle vara i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0