in my dreams..

goddag!
dagarna, veckorna, månaderna och åren bara rinner iväg, känns som om varje dag bara går snabbare och snabbare.. förövrigt så började vi 1 enidag så det blev  skön sovmorgon och imorgon är jag LEDIG, tjohooo det gillas som tusan!! var hos opikern idag och det gick väl bra, ska dit igen på måndag och prova ut nya linser, hoppas dom nya blir bättre.
nej nu tycker papi att jag ska hjälpa han att städa, så får väl hjälpa han!


Jag borde nog sova men jag är inte mig lik
Grannarna här under spelar ganska hög musik
Jag hör inga ord men jag kan tyda den ändå
Sången handlar om en flicka som ingen förstår sig på

Flickan, hon känner sig ensam ibland
Hon drömmer om att resa till spännande land
Hennes ögon berättar en hemlighet
Men gåtan svarar det är ingen alls som vet




PUSS OCH KRAM, och om du läser Marre, så får du ha det så bra nu i helgen.
kommer nog sakna dig LITE bara. hehe

LOVE/ Mallan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0