behind the hazel eyes..

alla hemligheter får mitt huvud att gå i varv, varför inte bara säga som det är direkt?
tror du inte jag fattar eller? så jävla blåst är jag inte.


aja, har precis kommit hem från en trevlig promenix med fian, alunda runt! hehe.
dagen har väl mest bestått av social omsorg efter skolan förstås, frågorna får mig att vija sova bort hela  mitt liv..
imorgon är det fredag och sen är det HELG, behövligt som sjutton!
och snart far även min kära mamma och co. till spaninen och bara har det varm och skönt medans jag är här i kalla Sverige. men men, någon måste ju passa huset.

nej, nu ska jag gå och duscha och sen sova! ;)
XOXO
mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0