nanana

Vill du gifta dig? antar det
Kommer du överens med dina föräldrar? japp
Din hårfärg? blont
Skor du hade på dig idag? har inte haft på mig några än
Vad sover du i? trosor och linne/tshirt
Kläder du har på dig? linne och mjukisar
Favoritårstid? sommar & vinter
Favoritmat och dryck? thai eller kina mat
Hur svarar du i telefonen hemma? hej/aa det är malin
Hur svarar du i mobilen? aa eller hallå
Sov du ensam inatt? nej, hade sällskap
Vad gjorde du kl 08 imorse? sooooooov
Vad var det senaste någon sa till dig? fixar du det?
Vad är det för väder hos dig nu? grått
Godaste glassmaken? chocklad eller vanilj
Drömmer du mardrömmar? händer väl
Favoritklädsel? leggings och tunika/klänning/tröja kanske
Favoritgodis? lätt chocklad
Hur många kuddar sover du med? 3-4
Längtar du mest efter just nu? sommaren
Vad luktar det nu om du sniffar lite? banan
Saknar du någon just nu? gör jag nog
Snus eller cigaretter? inget tack
Vill du ha barn? klar jag vill
Längtar du till din nästa födelsedag? 18 såklart jag gör ;)
Är du blyg? kan hända ibland
Tycker du att du har fin dialekt? har ingen speciell direkt
Tycker du om fester? japp
Tycker folk du är snygg? vet inte
Har du använt någon hårprodukt idag? nope
Vad har du för planer till helgen? vet inte, kanske fest?
En bra film? finns många
Vem får en kram? massa
Vem får en puss?  några få
Sprit, cider, vin eller öl? cider och vin
Hund, råtta eller katt? katt och hund
Tycker du om din pappa? ja vädigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0