oväntat besök

nu var det sista provet skrivit, känns så O T R O L I G T skönt. det enda som är kvar är lite power point presentationer och webbdesign. känns inte allt för jobbigt faktikst.
tessan och jag gjorde det sista på engelska nationella idag, och vad säger man? kan inte påstå att jag är någon engelsk talande människa direkt. fick även tillbaka matten idag och det kändes bra att man blev godkänd, var faktiskt lite nervös där ett tag..

och nu är det lååååång helg, vad ska man då hitta på? hmm? det enda jag vet är att becka fyller år och då måste jag in till stan och köpa present, men vad sjutton köper man åt en 9 åring?
sen måste jag nästan träffa marre någon dag oxå, om du har tid? ;)
 
nej nu ska jag gå coh göra mat, blir nog nudlar och woook. yammi! och idag kommer mamma hem, känns ganska så bra faktiskt, har saknat dom lite mycket nu, ovanligt mycket för att vara mig, ;) HEHE

PUSS & KRAM SKUMBANAN


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag har tid med dig

2009-05-20 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0