bara för dig..

vaknade upp med världens bästa bredvid mig, känns skönt att du finns här nu, ingen förstår mig som du gör! tack för att du finns i mitt liv.

åt frukost och mös innan ja åkte hem till mamma, tål inte att se er båda ledsna. idag var det något som brast inom mig, tanken på ett liv utan dig finns inte på min världskarta. du måste kämpa min älskade.
love you!

nu ska ja upp och fixa rummet lite, sen väntas skivstång så sjukt skööönt, efter det ska ja unna mig ett bad med levande ljus och musik. ett perfekt slut på en perfekt helg.
sen väntas en heeeel veckas lov, G I L L A R T

pusss


Kommentarer
Postat av: gesala

(y) <3

2009-10-25 @ 22:20:13
URL: http://quetzala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0