hjärterdam vänder blad

jag orkar inte längre gå och grubbla på allt som cirkulerar i hjärnan, all energi som jag egentligen borde lägga på t.ex skolan, vänner, famlijen m.m lägger ja på skit saker som ja bara mår dåligt av. livet är alldeles för kort för det, ena dagen är allt bara slut!
jag har iaf bestämt mig för att jag ska sluta lägga min energi på sånt, nu ska jag bara satsa helt på att vara mig själv och skita i vad andra tycker.

så mycket skitsnack som egentligen bara tyder på avundsjuka och osäkerhet kan få mig att vilja försvinna ner på jordens botten och bara skrika ut vad ja egentligen tycker. men ist så sätter ja på mig masken och låtsas som ingenting, lägger känslorna på hyllan och högen bara växer och växer. tillslut får ja nog och då vänds världen uppochner, helvetet brakar loss och andra få ta skiten för det som dom engentligen inte ens har något med att göra.

jag har inte tid att lägga min energi på skit saker utan ja vll leva livet nu medans ja kan, för imorgon kan allt vara försent. 
så liv livet medans du kan
jag har iaf världens bästa vänner och familj- som gör mina dagar lite extra! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0