ord direkt från hjärtat,

jag vill vakna upp ur drömmen nu, jag vill att det ska vara den kvällen igen och att allt är ogjort.
jag ångrar allt så jävla mycket, vill inte dras in i den här jävla skiten...
alla ni är likadana, så jävla brända i skallen.

Och jag hatar att jag älskar dig
Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

precis så känner ja mig idag, fitttt känslor dööö någon gång. 
 
gårdagen var iaf bra, jag älskar att vara med mina favorit tjejer och det är bra!
mådde inte så bra där när ja gick hem, men det är sånt som händer.

pussss


Kommentarer
Postat av: gesala

hade ni kul då med grabbarna? :)



och handlar det här om den jag tror det är? (R)

2009-10-04 @ 13:31:46
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: malin

japp gesala det handlar om han du tror,

hehe killarna var rätt torr men det var väl kul, hehe

2009-10-04 @ 14:14:55
URL: http://malinthe.blogg.se/
Postat av: Kefen

Sköna rader där!,sagt d förr till dig! bra rader d../kefen

2009-10-05 @ 23:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0