already gone

idag fyller min kära vän 18 år, grattis hjärtat!


 

slutade runt ett idag och ledig imorgon. så jävla suveränt skönt! så dagen spenderades med linda i stan, åt grekiskt och bara myste!  :)
imorgon är jag ju inte helt ledig utan har körlektion vid 10 men ska absolut inte klaga sen får jag se vad som händer och fötter resten av kvällen. funderar på att kankse följa med papi och linda till stockholm och firar elliot eller vara med adam, får se!
skulle även vilja umgås lite med min fina vän som snart åker till thailandet i tre veckor, kommer sakna ihjäl mig efter min bästa keso! men får väl stå ut.

aja nu ska jag ner och mysa lite i soffan och kolla tv.
godnatt och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0