come on get higher

3-6 månader känns om det är imorgon. jag vill att det ska vara en evighet tills det är över. .
jag blir glad när du mår bra och när jag får se dig le. men så fort jag åker därifrån så hamnar jag i bubblan igen och bara tänker på vad som ska hända när du inte finns kvar, när allt är borta och hur jag ska klara mig utan min finaste och underbaraste mormor. hur mofar, mamma och lillan ska klara sig?
när morfar sa att han såg på dig som när ni gifta er, så vill jag bara brista ut i tårar och krama om honom. han är så stark och kämpar varje dag.

verkligheten börjar komma ifatt mig alldeles för fort. vill inte, vill inte, vill inte inse vad som håller på att hända.

imorgon är det tisdag och en dag närmare lovet. jippi! 
nu ska jag lägga mig i sängen och sova. alldeles för trött. 
pusss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0