jag får liksom ingen ordning

det är så mycket jag vill ha ut med livet just nu, jag räcker inte till med allt som jag egentligen vill ha gjort.
krav krav krav. jag orkar inte med krav.
det jag borde fokusera på är mig själv förtillfället, vet inte riktigt var jag har mig själv nu. jag trivs och är glad, men det är något som saknas..
sen allt som kretsar i huvudet med mormor och cancer gör mig galen. helst av allt sjulle jag bara vilja vara hos dig hela tiden nu när jag kan, vill inte ångra att jag inte tog mig tid sen när allt är slut.

sen måste jag börja träna regelbundet oxå, vågen bara ökar och ökar. ej okej! borde hålla igen med sötsaker oxå. så nu går jag inte på det nya livet för malin. önska mig lycka till!
ojoj, skulle kunna hålla på i evigheter med allt som jag vill ha gjort.

nej nu ska jag ner och plugga till sjukvård och sen hopp i sängen och kolla lite tv.
pusss

Kommentarer
Postat av: Gesala

du vet att du kan prata med mig <3

2010-02-09 @ 22:33:46
URL: http://quetzala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0