tänk om dom visste hur det var att stå där ensam kvar

träningsvärken är redan på ingång, det där med att åka längdskidor var inte så lätt. blev några snygga vurpor och fina ord där ett tag, men tog mig tamefan runt spåret iaf.
nu ska jag gosa ner mig i sängen och kolla lite film, om jag ens hinner sätta på en innan jag somnar.. trött tjej med andra ord!
mot min fasa så sa lillan att hon skulle gå upp klockan sex imorgon och det betyder att malin oxå vaknar då.. så jag hoppas för hennes egen skull att hon inte gör det.

ser fram emot veckan dessutom, måndag till torsdag funkar väl rätt bra, ledig fredag och sen parta på lördag med mina bariga tjejer. blir nog en bra vecka ska ni se.


jag drömde om dig inatt, det gjorde så förfärligt ont.
finns inget mer att säga än att jag hatar det mest av allt.
jag ska kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0