hejsan söndagsångest!

imorgon börjar jag mitt fyra veckors sommarjobbspass. jippi.. nej men så hemskt är det faktiskt inte.
har ju hunnit med lite denna veckan iaf, det enda som saknades var gesala!!
men men, vi får ses nån helg senare.

fredagen spenderades hemma hos tessan med en perth-återträff, riktigt trevligt att träffa alla igen. drog hem vid kanske 12 tiden eller nåt sånt, blev efterfest hemma hos mig, eller jag gick och la mig. så jäkla trött.. trevlig tjej!
vaknade upp på lördagen vid 11-12 tiden, låg väl kvar i sängen/soffan hela dagen, snudd på och hade det allmänt mysigt. ;)
jag tror fan att jag har kommit i någon jävla sovperiod, kan sova bort hela jävla dagarna och sen gå och lägga mig tidigt på kvällen sen, sjuka kvinna!

jaja, nu måste jag städa rummet lite och sen ut och springa.

pusssssssssss


Kommentarer
Postat av: Tomas

säger bara saknar vännen bamsekram tomas

2009-07-12 @ 16:58:37
Postat av: Anonym

det är monika jag menar.. hon har ju fått cancer. ska åka och hälsa på henne nu på söndag lyckligtvis.



och jag saknar dig <3

2009-07-12 @ 22:26:13
Postat av: gesala

det är monika jag menar.. hon har ju fått cancer. ska åka och hälsa på henne nu på söndag lyckligtvis.



och jag saknar dig <3

2009-07-12 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0