det är tomt när ingen vet

vaknade upp inatt utav att jag stor grina och bara skrek, drömde om dig inatt igen. jag vet ju att det är bra men tanken slår mig nästan vara dag iaf, "tänk om nåt går fel?"  vad skulle hända med mig om du bara en dag inte fanns vid min sida längre??
bara själva tanken får klumpen i magen att växa som en stor boll i mig.
vi klarar iaf allt tillsammas älskade mamma!

idag har jag iaf jobbat, börjar inse allt mer och mer för varje dag hur mycket jag trivs där. blir så glad av att kunna ge andra människor något som vi andra bara tar för givet, den glädjen dom visar går inte att förklara i ord, blir alldeles varm inombords. helt otrolig känsla, kan bara upplevas..

imorgon blir det yttligare jobb fast då börjar jag ett-åtta och sen på fredag blir det halv sju- ett, sen på fredagskvällen så blir det nog fest hos westlund. får se hur trött man är.. 
känns som om jag inte har sovit på en hel vecka, fast jag har somnat som en stock varenda jävla dag. 

bjuder på lite bilder från fredagens och lördagens bravader







 

sjukt bra kväll med bra tjejer och killar, tack!


PUSS SÅ LÄNGE!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0