22.33

jag älskar när tankarna om dig bara försvinner, smärtan lättar och ja slipper bry mig längre.
det måste ta slut någon gång och den gången är nu. vill inte kalla mig för din längre...

jag är fast, förlåt! skyller på martina. hehe
nejdå, men det är snart fredag och det är så jävlans underbart. känns som om det kommer bli en skön helg igen, spenderar min fredag med keso och då kan inget gå fel. börjar med lite träning på gymmet sen hem och mysa som alltid. lördagen vet ja inte än och söndagen måste ja köra lite och träna !

nästa vecka börjar mitt nyttiga liv, jag ska börja träna efter skolan och inte äta godis. fan måste vara fit for fight
nu till sommaren 2010, dream on säger ja bara! menmen, ska försöka iaf.
dessutom måste ja få ordning på min mage, den lever sitt eget lilla liv och förstör mitt :( men kommer inte få tid på akademiska försen i slutat av januari nästa år och om ja kommer ha så här ont fram tills dess så står ja inte ut längre. så hoppas på en tid tidigare !

nej nu ska ja gosa ner mig i sängen med världens bästa!
pussar på er


Kommentarer
Postat av: martina

vad har jag gjort nudå :o ? ;)

2009-11-27 @ 18:52:47
Postat av: malin

lärt mig spela happy pets! .P

2009-11-27 @ 23:13:19
URL: http://malinthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0