splittrad och sliten i stycken..

min värld är sliten i stycken, du har förstört allt vad kärlek, tillit och ärlighet betyder för mig.
dina ord får mig att vilja sjunka genom jorden och bara försvinna föralltid, det går inte att beskriva med ord hur jävla ont det gör inom mig. varje ord är som ett knivhugg i hjärtat, varenda litet ord som kommer från dig!
ja kan inte säga att ja hatar dig men du har försörd allt mellan oss, rivit ner muren till grunden och ställt allt på noll.

jag orkar inte med dig längre!!
ja hoppas du inte beter dig så här mot din nästa, så som du gör mot mig.



jag borde egentligen plugga etik och göra omvårdnadsfrågorna, men jag orkar inte. påbörjade etikpluggningen men slutade med att ja bara satt och stirrade rakt in i väggen. det enda som snurrar i mitt huvud är orden du sa. jag duger aldrig för dig!

i såna här stunder märker ja hur mycket ja saknar dig.

jag finns i varje steg du tar / malin


Kommentarer
Postat av: gesala

malin :(



finns här om du behöver någon att prata med!

2009-11-10 @ 13:26:35
URL: http://quetzala.blogg.se/
Postat av: marie

storkram<3

2009-11-10 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0