exploderar på allt och alla!

behöver den 9 juli jävligt mycket nu. behöver lugn och ro eller rättare sagt jag behöver ha kul!
längtar knappt något till midsommar, känns bara jobbigt att planera allt. eftersom jag jobbar både lördag och söndag så förstör det min midsommar till max. men jag ska tamefan ha kul med mina underbara vänner iaf.
nästa vecka kommer bli en pina om det inte går som jag vill. ser verkligeen fram emot onsdagen för då är det biopremiär med frugan och det är väl det enda jag hinner se henne innan jag åker. jävla skit vad jag saknar min fru.
allt försvinner från mig, mitt liv, min tid och mina saker. åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

nu ska jag iaf fara in till stan för att köra lite och sen ska jag förhoppingsvis hitta en klänning till midsommar.
take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0