ibland är det skönt att vara galen

musiken på högsta volym, dansa runt som en galning, spela badminton, kittlas och busa på studsmattan med v, skratta som en tok och känna känslan i magen. helt underbart! sommaren är påväg och jag känner på mig att den kommer bli oslagbar i år.
imorgon tar ju även min bästa anton studenten och det ska förstås firas, sen ska jag möta upp min fina bror i staden för att senare åka vidare mot sysslingen och sen har jag planer på att fortsätta firandet i öregrund.

nu ska jag hoppa ner i min underbart sköna säng och mysa lite till sex and the city avsnitt.
sov gott.

jag känner för att göra något nytt, något utanför ramen och vågat. behöver en förändring i mitt liv.
kan du tänka dig att bli den? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0