önskar jag kunde glömma dig lika lätt som du glömde mig.

jag kan inte glömma dig hur mycket jag än vill det. fan vad du satte spår i mig.

mitt liv består just nu av jobb, jobb och ännu mera jobb. känns inte alls som sommar och sommarlov, men om ungefär tre veckor så åker jag, hur bra är inte det liksom? dessutom kollade jag och marre på boende i paris och det ser väldigt lovande ut. blir nog en beställning på det imorgon..
sitter verkligen och plågar ögonen för att hålla mig vaken till sex and the city som är om en kvart.
inatt är det tomt.
sovgott mina kära. tjings



frugan och jag.
jag kan inte med ord beskriva vad du betyder för mig eller hur mycket jag uppskattar att jag har dig i mitt liv.
i nästan tio år har du funnits i mitt och jag hoppas på många många fler år med dig.
tack för att du finns

du är min bästa vän, min fina fru och en stor del av mig.
jag älskar dig.
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Gesala

♥ ♥ ♥ Love you too ♥ ♥ ♥



Synd att dom där 6 åren gick åt missförstånd bara ;)

2010-06-17 @ 00:01:36
URL: http://quetzala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0