grattis min kära vän <3

och idag fyller min kära vän marie 17 år, grattis grattis till dig! I love you bruden <3

glad att jag har dig mate!



kvällen igår spenderades med braiga vänner + några till, trevligt trevligt :)
vaknade dock imorse ganska tidigt av att mobilen ringde och den jäveln som ringde hade skyddat nummer och la på.. lagom roligt så där när man vill sova, HEHE

dagen idag kommer nog bestå av tvtittande och diskning/städning, får väl se om det blir några andra planer.
just nu väntar jag på att min kära lillasyster ska komma och påskkärra (hmm, ordval)  för mig, så jag kan få lite godis.

jag blir så arg på dig! trodde du var bättre, men jag tror jag har insett vem du egentligen är och det är inget att ha!!

ha en bra dag,
puss och kram / mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0