ännu finns det änglar..

ännu ett tappert försök att börja skriva lite blogg..

just nu sitter jag i skolan och har webbdesign, och oj oj så flitigt man jobbar där, HEHE..
kan ju bara säga att jag  LOVE vädret som är ute just nu, hoppas hoppas att våren äntligen är på G nu, vårkänslor är det bästa som finns (just nu iaf)
har redan börjat nedräkningen tills jag drar till USA, bara sisådär 3 månader kvar.

jag kan ju glädjas med att ikväll är det box och det gillas mycket! sen är det bara en dag kvar i skolan sen lediga, så jävla skönt om jag får säga det själv. på fredag drar jag, marie och linda och hämtar kissarna, jullan och boris-sören men jag tyckte då att det inte var så passande namn för små söta kissar så det blir troligtvist Toulouse och Trisha eller Lars och Laila. har fortfarnde inte bestämt mig helt än. men men får se ur det blir!

och bara för att jag tycker såååmycket om MARIE så tänkte jag bjuda på världens sötaste bild på henne 

 

och min dröm att bli brandman har nu gått i krasch, brandprovet gick nog åt fanders!!
 
puss och kram skumbanan. <33
/ malin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0