run bitch, run!

medicinsk grundkurs i typ 5 timmar idag, jobbigt men sjukt kul egentligen!
just nu ligger jag i sängen och försöker läsa slutet på boken, kommer glömma hela boken tills imorgon ;(
det sägs att tjejer kan göra flera saker samtidigt, men jag klarar inte av att göra tre saker samtidigt.. prata med bror i telefonen,(tack för hedsetet) skriva blogg och läsa.
nej idag får det bli ett kort inlägg, skriver mer när jag orkar. imorgon måste jag ner till röda för att fixa det sista med tapeterna, fan vad jag velar fram och tillbaka, kommer aldrig att kunna välja så därför hoppas jag att marre kommer med som moraliskt stöd imorgon, HEHE..

jag har fortfarnde fjärilar i magen, varför vet jag inte.. sjukt konstig känsla iaf, får väl hoppas att det är en bra känsla iaf ;)

GODNATT KÄRA LÄSARE (om jag nu har några) hihi

och snart hoppas jag på nyheten, hoppas hoppas snart! skulle inte sitta fel med en liten söting snart..

puss puss/ mallan





saknar min bror nu, kom hem snart!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0