torka tårarna min vän, jag tror jag vet ungefär hur det känns.

jag kan ju börja inlägget med att säga, JAG ÄR GLAD!!
gårdagen spenderades med Linda och Marie i stockholm. vi drog från Alunda ungefär vid halv 11 tiden och sen vidare mot täby centrum för att shoppa lite, införskaffade mig ett par tygskor och jeans, Sen for vi vidare mot solgläntans kattpensionat för att hämta gull-plutt kissarna. som jag sa förr så ville jag inte att kissarna skulle heta Boris-Sören och Jullan, så efter många namn kom vi tillslut på Morgan och Madonna.
efter vi varit hemma ett tag så drog jag och Marie till Sandra Z för att Marie skulle fixa hennes hår. och efter det så gick vi till ica för att köpa ton med godis, vi hade bestämt oss för att ha en mysig hemmakväll framför soffan med massa godis och lets dance. HAHA

sen efter många samtal från en full Gesala så gick jag med på att sova hos henne och nu sitter jag hemma på röda och ser på lite tv och väntar på att farfar ska komma så vi kan åka iväg och kolla på tapeter den sista svängen.
ikväll vet jag ännu inte vad jag ska göra, men pappa hade ett förslag på att äta ute och bara mysa lite och det funkar ju alltid om man inte hittar något annat.. HEHE

jag måste bara säga att jag verkligen smälter av att se kissarna, så otroligt söta!!

VI SES, puss och kram / mallanbrallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0