gaaaah...

finns du fortfarande?
kan du då säga mig vart fan du håller hus?
varför beter du dig som du gör?
VARFÖR P?

jag har iaf haft en kanon helg, min älskade bror var här.. så nu är hjärtat lättat och det känns jätte bra!
började fredagen med en myskväll och IDOL tittande med familjen och sen var det lördagen och den får tala för sig själv, som alltid!
och idag kollade ja på fotboll med gesala och sandra, tessan hade sin första match sen olyckan och det är så kul att se dig spela igen! du är så stark pärlan
idag kommer även min kära vän hem från åland, hon har mycket att höra efter helgen! kanon!!

nej nu ska ja spendera mina sista timmarna av söndagen genom att titta på tv och somna tidigt.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0