men glad är jag för det

jag trodde allvarlig jag skulle avlida inatt, svettades, frös, svettades, frös.
febern var ju på sin topp när jag vakna imorse och halsen värker utan dess like. helt underbart!
nu har min kära mami lagat min favorit mat, kycklingwook men är inte ett dugg sugen på det. vet hur onte det kommer göra i halsen. så står över det idag!
imorgon är det julavslutning med mina kära vänner till klasskompisar och efter det så blir det staden för att mysa med dom. och sen efter det ska jag åka till min efterlängtade fia och fira lite för tidig julafton.
fia och jag är ett riktigt team efter dessa 8 veckor, världens bästa fia med andra ord! :)

jag saknar min gesala väldigt mycket. fick en så stor kram i fredags och det gjorde hela min fredag. du är bäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0