kvar i något jag lämnat

jag har haft en underbar helg. fredagen spenderades med finfina vänner martina, tessan, matilda och A.J. grilla och grogga i det fina vädret.






glädjeskutt

lördagen spenderades med frugan ute i solen. mot kvällningen blev det grillning hemma hos mig och dansning till gamla godingar. sen blev det filmtajm och jag somnade visst innan filmen ens hade börjat. hehe


min bara min fru!


nu ska jag hoppa i säng för att orka med morgondagen. imorgon fyller nämligen lillan 10 år, herregud 10 år liksom. kommer fortfarande ihåg dagen då hon föddes. lyckligaste dagen i mitt liv.

peace out

jag saknar dig mer och mer för varje dag som går älskade mormor.
snart syns vi igen, jag längtar. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0