lite julkänsla smyger sig fram bakom hörnet

igår firade vi våran fina vän elin som fyllde 18 år. hade det jättemysigt med middag och krogen.
tack för det gullebulle!
imorse vaknade jag av lite julmusik och sen blev det pepparkaksbak med lillan. hur mysigt som helst och mjöligt lite överallt. men det hör till bakningen tycker jag.
nu snart ska jag ner och fika med min söta gammelmormor, med farmor och farfar. sen tänkte jag svänga förbi graven och pussa lite på mormor. börjar närma sig jul och det kommer bli så sjukt tomt utan henne iår..
sen ikväll får det bli en myskväll med kankse min fru eller familjen. imorgon far jag in till stan för att sova hos fia hela veckan lång. det gillas!



ha en bra dag my lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0