högvarv vare ja

går in på sista veckan i skolan nu innan praktiken. skönt och behövligt!
snart ska jag åka och krama och pussa på den absoluta finaste varelsen jag vet. åka och fira johan och käka lite gott. sen ikväll ska jag sätta mig framför böckerna och vara en duktig tjej, om jag nu lyckas! bara två jävla prov kvar.. stå ut malin!



jag älskar oss. jag älskar att vi är så olika att vi blir en "perfekt match" tillsammans.
jag älskar våra myskvällar där jag alltid somnar till filmen. jag älskar att jag kan kalla
din min bästa vän och vet att du alltid finns där. jag älskar att jag alltid får tjata på dig.
jag älskar oss helt enkelt!
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tillsammans nu? :D

2010-10-19 @ 21:37:06
Postat av: malin

nejnejnej! det var inte så jag mena. perfect match som kompisar

2010-10-20 @ 14:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0