det är inte meningen att du ska få förstöra hela min kväll, med det har du redan gjort!

så jävla glad att det snart är över och då menar jag jävligt glad. ska bli så skönt att slippa plugga och att slippa bry sig om att alltid ligga på topp med betygen, att slippa kämpa ihjäl sig..
visst tycker jag gymnasiet är kul men nu när det är över är jag glad. trots att jag ska troligen läsa vidare tre år till men det är en helt annan sak, nya människor och nya bekantskaper. helst långt bort känner jag nu och långt bort från dig. göteborg skulle vara guld eller bara gävle, men sen så är det så att jag inte alls vill flytta, vill fortfarande ha kvar min trygghet och så hemma. men jag behöver nog komma bort. en kurs i USA eller på bali är också lockande.
behövde bara skriva av mig lite. nu ska jag åka iväg till skolan för att skriva mitt sista sjukvårdsprov och sen tagga för en bra studentskiva med underbara OP och några andra klasser. det ska bli bra detta!
puss mina kära

du är precis likadan om inte värre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0