keep on rocking

sitter just nu i skolan på webbdesign, och jippi vad jag älskar denna lektion, nej fy så in i helvete eller!!!

värdret är ju inte på sitt bästa humör idag och det känns inge kul alls, vill ju ha sommar och sol nu.
dagen kommer att bestå av lite mg pluggning och läsa klart det sista i boken förhoppningsvist, sen ska jag även försöka att ut och springa bort påsk kilorna som fastnade runt magen under påsken :(
usch vad jag längtar till helgen redan, känns som om jag skulle behöva resa bort ett år och bara vara för ett tag.. thailand låter då inte lite lockande, sol och värme är precis vad jag behöver nu!!

nej nu ska jag fortsätta med min fina hemsida till rymden eller jordens mittpunkt. 

caa ya bitches! / mallan



vart fan ska alla tankar ta vägen egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0