malin hjärta vårvädret

åh måste även börja detta inlägg med att jag verkligen älskar vädret.
har varit på övningskörningskurs idag med farfar, stenne och bror plus hans mamma och lasse, mysigt! efter det så åkte jag hem och satt mig i uterummet och ringde m. alltid trevligt att prata lite skit med henne.

gårdagen spenderades med gesala, blev en massa sjungandes och filmtajm, åt även tacos, mmm. gick väl och la mig ganska så tidigt för att orka upp i tid. trevlig kväll, tack för det sötnos! ;)

ikväll blir det grillning med familjerna (pappas och mammas) sen hade jag och bror som förslag att åka och kolla på bio eller hyra någon film och bara vara, har ju saknat han ju!

just nu håller jag att döö av längtan till usa, ska bli så kul att få träffa alla igen, jag har fortfarnde funderingar på att ta ett år och plugga utomlands, men orkar inte om man måste läsa om ett år sen igen när man kommer hem till sverige. 

ha världens bästa dag ♥
tjingeling! / mallan


I need a hero
I'm holding out for a hero 'till the end of the night
He's gotta be strong
And he's gotta be fast
And he's gotta be fresh from the fight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0