myskväll

ikväll blir det myskväll med gesala och kanske mr lonely. får väl se vad som händer och fötter resten av helgen ;)
imorgon är det iaf att gå upp tidigt för ska på kurs vid halv 10 tiden i östhammar, jippi för tidiga mornar, HATAR DET!

och äntligen så är det lov, så jäääääääävla skönt och jag älskar att bara veta att jag inte behöver plugga på hela veckan, förutom några frågor jag och marre tänkte ge oss an. sen har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra på lovet, bara att jag ska försöka att spendera en dag med marre, kanske bio och gå på stan, eller vad sägs mate?

nej nu kommer pappa, så jag ska väl packa lite så jag sen kan åka ner med han till röda, och börja med maten innan gesala kommer. 

tjingeling!

saknar tjejerna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0