tagga tagga ~ sommaren nästa

sitter just nu här i min sköna säng och vill bara sova hela kvällen, men icke sa nicke. måste plugga lite medicinsk grundkurs, J I P P I!!
dagen annars har väl varit helt okej, kom hem vid 3 och skönt som tusan att vara hemma lite tidigare än vanligt, la mig och kollade på the tyra banks show när jag kom hem, sen kom min kära mor hem och sa att hon hade tränat och då jävlar satt det fart i mina ben att ut och springa. skönt när det gjort iaf, småduggade lite. men vart tog våren vägen egentligen?
och imorgon är det fredag, synd bara att vi slutar tjugo över fyra :( men men, dagarna bara rusar förbi så snart är det sommarlov, eller om exakt 58 dagar (tror jag det var om jag inte minns fel) jippi jippi! :) <3

nej nu blir det att plugga,
ha det bra kära, söta läsare

XOXO
malinthe´


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0