fredags mys

sommarlovet har bara susat förbi, känns som om jag inte hunnit med allt jag skulle velat.
skolan börjar iaf om fem dagar och det känns väl både bra och tråkigt, ska bli kul att träffa alla igen.
i veckan har jag ändå hunnit med ganska så mycket, var i stockholm i tisdag med bästa och sen i onsdags blev det furuvik med linda och becka och idag fredag blir det mys med gesala och sen ikväll ska jag ner till pappa och äta lite med sofia-lindas syster och hennes familj. mys mys

lördagens planer har blivit ändrade och det förvånar mig inte ett dugg, jag funderar iaf på att åka in till stockholm och träffa bror nu innan skolan börjar. saknar han som en tok.

nej nu ska ja ut och hoppa lite studsmatta innan gesala kommer,
/malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0