följ ditt hjärtas röst för det du tror på

det är LOV, hur jävla underbart som helst.
hade julavslutning idag med fika och sunes jul sen lite julmys på stora torget med alla andra på bruks.

och idag har ja varit duktig och tränat skivstång och myst lite för ovanlighetes skull. imorgon väntas stockholm och dom sista julklapparna ska handlas med mamma.

julafton börjar närma sig med lätta steg och jag får ju inte glömma bort min finaste farmors och min älskade mormors födelsedagar. dom lyckas ju fylla år på samma dag nämligen julafton, jadu.. hehe, så i år ska jag vara duktig och försöka komma ihåg och skriva "grattis" på julklapps lapparna oxå

men nu väntar sängen och en bra disney film (nämligen tarzan och jane) 

jag vet vad jag vill och det känns förjävligt bra !
aaaaa...


jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu.

GODNATT OCH PUSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0