hej mitt vinterland

även om du tog tillbaka allt som du har sagt, även om du grät och sa jag har aldrig känt såhär och även om du sa förlåt för allt som du har gjort. så skulle jag aldrig se åt dig igen, jag svär!
om du bara förstod


det är snö ute, dunder mysigt om ja får säga det själv. =)
det börjar närma sig jullov, jul och en efterlängtad nyårsafton, helt underbart!
bara några slappdagar kvar i skolan. eller imorgon är väl den dagen som tynger mig mest. slutar vid ett imorgon och sen blir det ner och rida busen och sen hem och vara barnvakt till världens bästa trollunge..
nej nu ska ja ner och låta mami förhöra mig en sista gång på barnsjukvården, sen tv och sova i min sköna nybäddade säng!



jag finns med i varje steg du tar, kom ihåg det älskadeälskade du !

jag har förövrigt bara två julklappar kvar och det är dunder skönt att ha de flest klara, blir en sista tur till stan med bästan nu på torsdag!

pussss och sovsött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0