julen börjar lida mot sitt slut

allt blev ju inte allt som planerat men jag har ändå haft en otroligt mysig och fantastisk jul. träffat alla mina nära och kära, fått kanon bra julklappar och ätit mig alldeles för mätt på all julmat. precis som det ska vara!
har även varit mycket med min älskade familj och mina ybersöta syskon, spelat monopol som tokar och busat som på gamla goda tider.

igår var det gröt frukost hos min älskade och finaste mormor och morfar, mormor var inte som vanligt och det var jobbigt att se men att hon fick komma hem var det bästa av allt på hela julen. vi ska klara det här tillsammans!. på kvällen var vi ner till sonja och ingvar och åt lite. '

och idag har jag varit ute i snön och busat massor. åkte pulka/stjärtlapp efter crossen och det var kanon kul. sen var hela familjen in till stan och käka middag och kollade på bio, mys!
nej nu ska jag ner och mysa i soffan med en otroligt bra film. 
 
so long
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0