brist å saker att göra

Visste du...

att jag vill ha
- körkort och sol
att min senaste kyss - var ett tag se
att jag lyssnar mest på - musik
att jag inte gillar - falska människor
att min bästa vän är - har flera bästa vänner
att min första riktiga kyss - var för ett tag sen, kommer inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar - skit bakom ryggen på andra
att kärlek är -  underbart
att jag gillar att - vara med mina vänner
att jag alltid kommer att - malin
att jag är förälskad i - ingen alls
att sist jag grät var -  för att jag var jäkligt arg och less
att min mobiltelefon är - en svart nokia
att när jag vaknar på morgonen - vill jag ligga kvar en stund till
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - varit med bästa och systeryster
att jag just nu tänker på - hur glad jag är
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag att - ha fest(? ) annars  inget planerat
att jag hoppas - att sommaren blir bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0