jag borde väl sova men jag är inte mig lik

du gör mig dunder glad, pratade precis med dig!

det är sjuk, jag borde vara hur trött som helst men nej,, ligger fortfarande inne på usas timmar, jävla jetlag.

förövrigt är jag hemma själv nu igen, känns lite tråkigt faktiskt. men är hellre det än att sitta i en husvagn med pappa och linda upp till norrland, nej tack!!
katterna och jag klarar oss fin, fint! åh vad glad madonnis blev över att jag äntligen hade kommit hem, sov hos mig hela natten när jag sist som på röda, sötkorv.

imorgon blev jag visst barnvakt på dagen och sen ska jag nog vara med min kära vän marie, känns skönt att vi är på samma sida jorden nu, saknade dig som en tok. du är verkligen en av min bästa vänner, inget jag vill mista i första taget.
jag börjar få lite smått panink, denna sommar skulle bli bäst men vad kommer jag hinna med? USA i två veckor och sen jobba i fyra veckor.. jag vill hinna med så mycket,
vill festa natten lång, bada, sola, träffa kompisa, dalarna med anton?, bara känna att jag har all tid i världen, göra spontana saker, tälta. you name it,
hoppas på en bra vecka nu iaf,

nej, nu måste jag verkligen gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0