mys på den nybyggda altanen

just nu i detta ögonblicket älskar jag sommaren, sitter på våran nybyggda altan med en kopp te och datorn i knät.
härliga sommarkvällar!

idag har jag jobbat som en tok, först passet i östhammar på gruppboendet sen vidare till kicks.. suck, fast det kommer klirra fint i kassan sen. blir till att spara tills nästa sommar, då blir det förhoppningsvist tågluffning med den bästa knasbollen som finns, marie. skulle vara sjukt roligt.

imorgon är det torsdag och då jobbar jag kväll och är sedan ledig på fredag, men jobbar helgen.
fredagens planer blir att åka till stockholm med gesala och bara mysa lite där, shopping, shopping och shopping. tjohoo!

nej nu ska jag ut och gå med min kära mor, vi ses!

pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0