tidsfördriv....

tja gott folk!
idag har jag inte så jätte mycket att säga så jag bjuder på ett test ist.

VAR  ÄRLIG:

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Gesala
Vad gjorde du kl 8 i morse: var lagon glad, för att jag hade ställt klockan en timme för tidigt.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: åt mat
Det sista du sa högt:  "men ja, jag kommer!"
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: tonfisk sallad
Vad var det senaste du köpte: tandbortste och tandkräm
Vad är det för färg på din ytterdör: brun, tror jag iaf
Vad är det för väder hos dig just nu:  skitväder
Godaste glass-smaken: choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: tveksamt
Drömmer du mycket: ja
Mardrömmar: kan väl oxå hända ibland
Vilket ämne är roligast i skolan: medecinsk grundkurs eller omvårdnad
Favoritlåt just nu: it must have been love- roxette
Vad ser du om du tittar åt höger: vit vägg
Vad gör dig glad just nu: snart påsklov
Vad ska du göra härnäst: ringa pappa och sen glo på film/tv
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: trött men ändå glad
Favoritgodis: lätt choklad
Klädsel just nu: tröja, shorts, underkläder och duntofflor
Hur många kuddar sover du med: 3-4 helst 4
Spelar du nåt instrument: nej, inte nu iaf
Morgon- eller nattmänniska: natt, tror jag
Vilka är viktigast för dig:  familjen och vänner
Bio eller promenad: båda är mysiga
Snarkar du: tror jag inte
Stjärntecken: firre
Vad vill du jobba som: brandman eller sjuksköterska
Stökigt eller välstädat? föredrar välstädat, men att städa är boring så det kan ibland bli lite stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungyjump? vet man aldrig
Antal timmar sömn inatt? cav8-9 timmar kanske
Sov du ensam?  nej och jag, madonna och morgan sov en stund hos mig annars själv
Vem sov hos dig senast? gesala tror jag
Vad ser du fram emot? lov och usa den 16 juni
Vad vill du ha just nu? sommar
Vem längtar du mest efter? dig kanske?
Vilken buss åker du oftast? 811:an eller 911:an
Vilken årstid är det nu? vinter/vår, årstiden verkar ha svårt att välja det
Har du varit kär? ja
Är du kär nu? nope

puss och knull hjärtegull
/ mallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0