kluven tjej?

jag blir så arg, varför ska du/ni hålla på sådär? jag skulle sova på röda inatt, men eftersom pappa inte mådde något bra så tyckte inte linda jag skulle sova där!  vafan, säger som marie, bara för att han mår dåligt behöver inte hela familjen åka bort, eller?? vet att det låter töntigt men jag känner mig inte som en familj med pappa och linda, utan det är BARA pappa och linda. jaja, är väl bara så att jag vaknat på fel sida idag...

aja, har iaf varit duktig och lagat mat idag till familjen (thieme) och det blev laxsallad, mums på det! och ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och slappna av lite, sen imorgon är det brandskyddsarbetet som gäller på ICA. hehe


DAGENS
Humör: glad/arg/less/trött  you name it
Plus: sovmorgon, sex and the city & marre
Minus: regn
Kläder: jeans, linne, tröja & underkläder
Frisyr: tofs
Låt: radio
Händelse: skolan, sova?
Planer: kankse pappa, annars funderar jag på att dra till A-L, där är man iaf alltid välkommen
Dagens drog: ingeting
Dagens måste: ut och springa
Saknad: dig, dig & sommaren
Önskan idag: att någon kommer hem snart
Ser fram emot: usa & sommaren


Kommentarer
Postat av: Undrande

Vem är "dig,o dig" ;).

2009-05-05 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0