det är inte lätt när det är svårt,

DAGENS
Humör:
happy
Plus: bara en dag kvar i skolan sen helg
Minus: regn
Kläder: just nu mjukisar och linne, tidigar: jeans, line & tröja
Frisyr: bulle
Låt: i wanna know what love is
Händelse: skolaaa, tråk & tv
Planer: duscha och sen sova
Dagens drog: vindruvor
Dagens måste: ?
Saknad: sol och familjen
Önskan idag: inget speciellt
Ser fram emot: helgen


dagen har bestått av lite svenskaboksplugg. papi och linda var inte hemma så det blev att äta hos farmor och farfar.
nu sitter jag här med morgon och madonna brevid mig, mina små bäbisar, sötgötarna ;)
egentligen så borde jag inte inte sitta här, så det blir ett kort inlägg idag. måste hoppa in i duschen,

c ya bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0