14.03

det är öveeeer nu

egentligen borde ja sitta och kolla på när min kära marie spelar innebandy, men eftersom gesala inte svarar eller orkar så blev det att stanna hemma för mig.. suck!
så idag får det bli en lugn dag, tänkte faktiskt ta mig an pluggningen eller rättare sagt svenskan. imorgon börjar skolan igen och om ja ska vara ärlig så har ja ingen lust alls att komma tillbaka, skulle behöva lite mera lov bara!

ikväll blir det ingen skivstång heller, varken knät eller förkylningen är bra plus att halsen börjar krångla. ja orkar inte med att bli sjuk nu.. så nu är det te och c-vitamin som gäller, kanon !
så ikväll ska ja lägga mig framför tven och se på någon bra film och mysa med min mamma, lär ju inte se henne på några dagar nu. :(

idag firar även mamma och stenne "pappa" 12 år tillsammans, världens bästa om ja får säga det själv ♥

aja, nu blir det till att städa rummet och sen plugga lite.
ha en kanon mysig dag.
PUSSSS

(du kan ju ringa om du ser det här marrre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0